دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر نرم افزار در شرکت طراحی و امور گرافیکی
نوشته شده توسط : سارا

دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر نرم افزار در شرکت طراحی و امور گرافیکی


موضوع کارآموزی : فعالیت در شرکت طراحی و گرافیکی

چکیده گزارش: طبقه اول که من درآنجا بودم مربوط به امور بايگاني و گرفتن سفارشات تبلیغاتی برای چاپ و طراحی وب سایت و یا بنرها در ابعاد گوناگون  بود . در آن شرکت که فعالیت می کردم 30 کامپیوتر وجود داشت. کار من در آنجا ثبت اسناد در کامپیوتر و گرفتن بعضی کارهای سفارشاتی بود.من حدود دوالي سه روز کارم همين بود, بعد چون رشته من کامپيوتر بود و ميتوانستم با برنامه هاي ديگري  کار بکنم کار من در يک بخش نبود و به تدریج توانستم در قسمت های بهتری از شرکت فعالیت کنم و استعداد های خود را شکوفا کنم ...

فهرست:

  • معرفی مکان کارآموزی
  • وظایف من در کارآموزی
  • مقدمات اولیه برای شروع کار
  • آشنایی با نرم افزار Front Page
  • آشنایی با نرم افزار های شرکت Adobe
  • آشنایی با شبکه و سرویس های آن در شرکت
  • امنیت شبکه
  • مقابله با ویروس ها در شبکه شرکت
  • نصب  Fire Wall  بر روی سیستم های شرکت
  • آشنایی با Map Network Drive
  • آشنایی با DNS
  • آشنایی با DHCP
  • مفهوم دامین و طریقه ساخت آن
  • فعالیت های انجام شده در زمینه Office 2007
  • سازماندهي فايلها و پرونده ها
  • انجام کارهای اینترنتی شرکت
  • نتیجه گیری پایانی
  • خلاصه فعالیت های انجام شده
...
فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 65
 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: